Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4158
Название: Використання новітніх інформаційно-комунікаційних технологій в маркетингу
Авторы: Коляновська, В. О.
Скрипник, М. І.
Дата публикации: 2016
Издательство: КНУТД
Библиографическое описание: Коляновська В. О. Використання новітніх інформаційно-комунікаційних технологій в маркетингу / В. О. Коляновська, М. І. Скрипник // Тези доповідей ІV Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 4 листопада 2016 р., Київ. – К. : КНУТД, 2016. – С. 35.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4158
Располагается в коллекциях:Кафедра фінансів та бізнес-консалтингу (ФБК)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Konf20161104_IV_P035.pdf176,73 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.