Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 111-120 зі 150.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2016Стан та тенденції розвитку сільських територій Кіровоградської областіГончар, Т. І.; Осадча-Фіц, Л. С.
2016Методологія формування та нарощування рівня конкурентоспроможності підприємствЖовновач, Р. І.
2016Система управління організацією в умовах "організаційних метафор". Порівняння підходів Ф. Гуіяра, Дж. Келлі та Р. Дж. Балока, Д. БаттенаДрагомарецька, А. В.
2016Система управління організацією в умовах "організаційних метафор": порівняння моделі узгодження Налдера і Тушмана (1997) та “Формули змін” Бекхарда і Харріса (1957)Марущак, А. Ю.
2016PR-комунікація: морально-етичний аспектГеселева, К. О.; Грицюта, Н. М.
2016Використання методів оцінювання ефективності маркетингової діяльностіМаслюк, Л. Л.; Воронкова, Т. Є.
2016Проблеми оцінювання ефективності маркетингової діяльностіБезпалько, Н. Ю.; Воронкова, Т. Є.
2016Оцінювання ефективності маркетингової діяльності підприємстваВасильєва, М. О.; Воронкова, Т. Е.
2016Нетрадиційні інструменти брендингуПічкур, А. М.; Зимбалевська, Ю. В.
2016"Інтернет-маркетинг" або ведення бізнесу в інтернет-середовищіП'явка, В. Г.; Григоревська, Олена Олександрівна