Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 111-120 зі 150.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2016Система управління організацією в умовах "організаційних метафор": порівняння моделі узгодження Налдера і Тушмана (1997) та “Формули змін” Бекхарда і Харріса (1957)Марущак, А. Ю.
2016PR-комунікація: морально-етичний аспектГеселева, К. О.; Грицюта, Н. М.
2016Нетрадиційні інструменти брендингуПічкур, А. М.; Зимбалевська, Ю. В.
2016"Інтернет-маркетинг" або ведення бізнесу в інтернет-середовищіП'явка, В. Г.; Григоревська, Олена Олександрівна
2016Event-marketing як іструмент маркетингових комунікаційЧегренець, Д. В.; Зимбалевська, Ю. В.
2016Роль слоганів у формуванні брендівКравченко, В. О.; Зимбалевська, Ю. В.
2016Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управлінняБурлака, Г. О.; Мардар, М. Р.
2016Роль брендингу у маркетинговій діяльностіКоростинська, Н. Р.; Геселева, Н. В.
2016Дослідження маркетингової стратегія диференціаціїКрутоус, О. О.; Яренко, А. В.
2016To the problem of state regulation of innovative development of the research sector of the higher education system in UkraineHaidoura, Hani Mohammad