Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 141-150 зі 150.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2016Реклама нового поколінняЛанівська, М. І.; Андрушкевич, З. М.
2016Партизанський маркетинг як інноваційна форма просування товаруСінілкіна, А. В.; Губенко, Л. Д.; Яренко, А. В.
2016Значення маркетингу на ринку інтелектуальної власностіКлименко, О. І.; Кулак, Н. В.
2016Інтернет-маркетинг як одна із ефективних площадок розвитку бізнесуСавон, М. В.; Шацька, Зорина Ярославівна
2016Проблеми оцінювання ефективності маркетингової діяльностіБезпалько, Н. Ю.; Воронкова, Т. Є.
2016Особливості визначення фінансової стійкості підприємстваМіщенко, К. В.; Борецька, Н. П.
2016Оцінка фінансової стійкості підприємстваМіщенко, К. В.; Борецька, Н. П.
2016Використання методів оцінювання ефективності маркетингової діяльностіМаслюк, Л. Л.; Воронкова, Т. Є.
2016Формування інноваційних стратегій підприємства на засадах маркетингуМатвіїва, Л. К.; Денисенко, М. П.
2016Оцінювання ефективності маркетингової діяльності підприємстваВасильєва, М. О.; Воронкова, Т. Е.