Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4141
Название: Значення маркетингу на ринку інтелектуальної власності
Авторы: Клименко, О. І.
Кулак, Н. В.
Дата публикации: 2016
Издательство: КНУТД
Библиографическое описание: Клименко О. І. Значення маркетингу на ринку інтелектуальної власності / О. І. Клименко, Н. В. Кулак // Тези доповідей ІV Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 4 листопада 2016 р., Київ. – К. : КНУТД, 2016. – С. 157.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4141
Faculty: Навчально-науковий інститут права та сучасних технологій навчання
Department: Кафедра приватного та публічного права
Располагается в коллекциях:Кафедра приватного та публічного права (ППП)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Konf20161104_IV_P157.pdf182,82 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.