Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 31-40 зі 150.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2016PR як засіб формування ідентичності брендуПопков, К. О.; Зимбалевська, Ю. В.
2016Проблеми креативної реклами у сприйнятті суспільствомРамола, М.-К. П.; Яренко, А. В.
2016Тенденції розвитку світового сучасного ринку маркетингових комунікацій на теперішній часЧубукова, О. Ю.
2016Клієнтоорієнтованість – сучасне спрямування маркетингової концепціїКовальчук, С. В.
2016Значення та необхідність змін в інноваційній і маркетинговій системах промисловості УкраїниЖуков, С. А.
2016Сучасні напрями, методи та інструментарій економічної кібернетикиГамалій, В. Ф.; Дмитришин, Б. В.
2016Застосування регіонально-функціональної організації форми збуту на промислових підприємствахОркуша, Ю. В.; Яренко, А. В.
2016Обгрунтування проблем оптимального стану складського господарства підприємстваЯренко, А. В.
2016Маркетинг знань у сфері вищої освітиТомусяк, К. В.; Решміділова, С. Л.
2016Діяльність маркетолога в розвитку компаніїОгороднік, Т. О.; Решміділова, С. Л.