Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4126
Назва: Проблеми креативної реклами у сприйнятті суспільством
Автори: Рамола, М.-К. П.
Яренко, А. В.
Дата публікації: 2016
Видавництво: КНУТД
Бібліографічний опис: Рамола М.-К. П. Проблеми креативної реклами у сприйнятті суспільством / М.-К. П. Рамола, Яренко А. В. // Тези доповідей ІV Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 4 листопада 2016 р., Київ. – К. : КНУТД, 2016. – С. 21.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4126
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Konf20161104_IV_P021.pdf188,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.