Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 51-60 зі 150.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2016Маркетингове дослідження політики просування ПАТ «Ощадбанк»Ребрина, М. В.; Бичікова, Л. А.
2016Маркетингова складова в системі управління вищим навчальним закладомТарасенко, О. С.; Грищенко, І. М.
2016Стан розвитку мерчандайзингу в УкраїніЖеліховський, М. С.; Забурмеха, Є. М.
2016Особливості використання хоррор-маркетингуШпіляк, А. С.; Юдіна, Н. В.
2016Комунікації в системі сучасних міжнародних відносинДухніч, С. Є.; Євсейцева, О. С.
2016Підходи до оцінювання інвестиційної привабливостіРибак, Д. К.; Геселева, Н. В.
2016Алгоритм проведення публічних закупівель у вищих навчальних закладахМурована, Л. В.
2016Сутність та застосування стратегії низьких витрат на підприємствіДідик, Я. В.; Яренко, А. В.
2016Необхідність застосування новітніх інформаційно-комунікаційних технологій в маркетингуЦалай, К. М.; Бойко, О. В.
2016Інбаунд маркетинг як потужний інструмент лідогенераціїНечитайло, С. Д.; Юдіна, Н. В.