Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4085
Название: Необхідність застосування новітніх інформаційно-комунікаційних технологій в маркетингу
Авторы: Цалай, К. М.
Бойко, О. В.
Дата публикации: 2016
Издательство: КНУТД
Библиографическое описание: Цалай К. М. Необхідність застосування новітніх інформаційно-комунікаційних технологій в маркетингу / К. М. Цалай, О. В. Бойко // Тези доповідей ІV Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 4 листопада 2016 р., Київ. – К. : КНУТД, 2016. – С. 124.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4085
Располагается в коллекциях:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Konf20161104_IV_P124.pdf174,88 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.