Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 81-90 зі 150.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2016Методи сегментування як ефективний маркетинговий інструментКоломієць, К. Ю.; Геселева, Н. В.
2016Статистичне дослідження реалізації продукціїКокорева, А. В.; Геселева, Н. В.
2016Маркетингове дослідження моделі встановлення ціниГайдей, І. С.; Яренко, А. В.
2016Метод динамічного програмування моделювання економічних процесівПономаренко, Д. Г.; Геселева, Н. В.
2016Стратегічне планування діяльності підприємствБойко, Д. Ю.; Геселева, Н. В.
2016Інтернет-маркетинг як джерело зростання ефективності компаніїЖебричук, А. В.; Ніценко, В. С.
2016Ситуаційний підхід до формування стратегії взаємодії промислового підприємства у партнерствахКуваєва, Т. В.
2016Some results of the research on mechanism of regulation of public-private partnership in UkraineNabulsi, Hussain Naef
2016Оптимізація потоків інформації на підприємствіСмирнова, О. Б.; Геселева, Н. В.
2016Аудит маркетингу як одна із умов стабільності підприємстваПархоменко, О. О.; Яренко, А. В.