Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4142
Название: Інтернет-маркетинг як джерело зростання ефективності компанії
Авторы: Жебричук, А. В.
Ніценко, В. С.
Дата публикации: 2016
Издательство: КНУТД
Библиографическое описание: Жебричук А. В. Інтернет-маркетинг як джерело зростання ефективності компанії / А. В. Жебричук, В. С. Ніценко // Тези доповідей ІV Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 4 листопада 2016 р., Київ. – К. : КНУТД, 2016. – С. 158.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4142
Располагается в коллекциях:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Konf20161104_IV_P158.pdf183,64 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.