Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 91-100 зі 150.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2016Формування інноваційних стратегій підприємства на засадах маркетингуМатвіїва, Л. К.; Денисенко, М. П.
2016Оптимізація потоків інформації на підприємствіСмирнова, О. Б.; Геселева, Н. В.
2016Аудит маркетингу як одна із умов стабільності підприємстваПархоменко, О. О.; Яренко, А. В.
2016Проблемні питання розрахунків електронними грошима в системі дистанційної торгівлі УкраїниСалазкін, С. Л.; Григоревська, Олена Олександрівна
2016Рефлексивне управління асортиментомБогуславська, М. В.; Мурована, Л. В.
2016Використання "сарафанного радіо" як елементу маркетингової стратегії просування товаруФедорук, М. О.; Рощіна, Н. В.
2016Принцип «сарафанного радіо» у створенні успішних продуктівГубенко, Л. Д.; Янковець, Т. М.
2016Інтернет-брендинг як сучасний засіб маркетингових комунікаційСінілкіна, А. В.; Янковець, Т. М.
2016Основні тенденції розвитку та проблеми інтернет-маркетингу (онлайн-маркетингу)Черней, А. І.; Ковтун, Г. С.; Янковець, Т. М.
2016Маркетинг у бюджетних установахБорисюк, Т. О.; Янковець, Т. М.