Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 111-120 из 150.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2016Вибір оптимального способу просування компанії, що спеціалізується на event-marketingРамандаш, Ю. В.; Зимбалевська, Ю. В.
2016Статистичне дослідження реалізації продукціїКокорева, А. В.; Геселева, Н. В.
2016Тенденції розвитку ринку металопластикових вікон за умов енергозбереження в УкраїніЧорненький, В. О.; Андрушкевич, З. М.
2016Значення колаборацій у сфері модиОстровський, Д. Л.; Янковець, Т. М.
2016Маркетингові інновації провідних брендів світуПоліщук, Л. В.; Пономаренко, Ігор Віталійович
2016Інтернет речей як складова четвертої промислової революціїГоловач, М. С.; Геселева, Н. В.
2016Оптимізація потоків інформації на підприємствіСмирнова, О. Б.; Геселева, Н. В.
2016Маркетингові інструменти забезпечення стабільності бізнесу в умовах невизначеностіЛабурцева, О. І.
2016Інноваційні технології в системі маркетингових комунікаційМарусіч, А. В.; Андрушкевич, З. М.
2016Діяльність маркетолога в розвитку компаніїОгороднік, Т. О.; Решміділова, С. Л.