Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4118
Название: Маркетингові інструменти забезпечення стабільності бізнесу в умовах невизначеності
Авторы: Лабурцева, О. І.
Дата публикации: 2016
Издательство: КНУТД
Библиографическое описание: Лабурцева О. І. Маркетингові інструменти забезпечення стабільності бізнесу в умовах невизначеності / О. І. Лабурцева // Тези доповідей ІV Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 4 листопада 2016 р., Київ. – К. : КНУТД, 2016. – С. 13.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4118
Располагается в коллекциях:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Konf20161104_IV_P013.pdf185,47 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.