Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 131-140 из 150.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2016Система управління організацією в умовах "Організаційних метафор": порівняння підходів К. Левіна та Дж. КоттераЦимбал, І. В.
2016Аналіз конкурентних сил на ринку ігристих вин УкраїниЩеголькова, А. Є.; Брайко, М. Г.
2016Особливості використання хоррор-маркетингуШпіляк, А. С.; Юдіна, Н. В.
2016Використання Big Data в маркетингуСлишинська, В. О.; Пономаренко, Ігор Віталійович
2016Оцінка фінансової стійкості підприємстваМіщенко, К. В.; Борецька, Н. П.
2016Дослідження маркетингової стратегія диференціаціїКрутоус, О. О.; Яренко, А. В.
2016Роль упаковки товару в маркетингуРудько, А. О.; Євсейцева, О. С.
2016Тенденції розвитку світового сучасного ринку маркетингових комунікацій на теперішній часЧубукова, О. Ю.
2016Система управління організацією в умовах "Організаційних метафор": порівняння підходів Бекхарда і Харріса з підходом Дж. КоттераСоколенко, Ю. В.
2016Маркетинг впливу. Як знайти найкращих агентів впливу?Матвеєва, А. Д.; Євсейцева, О. С.