Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 51-60 из 150.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2016Nature of financial globalizationVilga, Maksym; Chubukova, Olga
2016Some results of the research on mechanism of regulation of public-private partnership in UkraineNabulsi, Hussain Naef
2016Нетрадиційні інструменти брендингуПічкур, А. М.; Зимбалевська, Ю. В.
2016Принцип «сарафанного радіо» у створенні успішних продуктівГубенко, Л. Д.; Янковець, Т. М.
2016Необхідність застосування новітніх інформаційно-комунікаційних технологій в маркетингуЦалай, К. М.; Бойко, О. В.
2016Рефлексивне управління асортиментомБогуславська, М. В.; Мурована, Л. В.
2016Історія та значення економічної кібернетикиВережак, Ю. В.; Геселева, Н. В.
2016Маркетингова складова в системі управління вищим навчальним закладомТарасенко, О. С.; Грищенко, І. М.
2016Стратегічне планування діяльності підприємствБойко, Д. Ю.; Геселева, Н. В.
2016Система управління організацією в умовах "Організаційних метафор": порівняння підходу Л. Грейнера та концепції Надлера і ТушманаПархоменко, А. С.