Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 61-70 из 150.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2016Особливості брендів-лідерівКачур, С. В.; Євсейцева, О. С.
2016Інтернет-маркетинг в УкраїніЮхименко, Т. С.; Карпенко, В. Л.
2016Мобільна реклама – дієвий інструмент мобільного маркетингуОлійник, О. С.; Євсейцева, О. С.
2016Особливості визначення фінансової стійкості підприємстваМіщенко, К. В.; Борецька, Н. П.
2016Маркетингові дослідження як інструмент прийняття управлінських рішеньКусик, М. І.; Бойко, О. В.
2016PR-комунікація: морально-етичний аспектГеселева, К. О.; Грицюта, Н. М.
2016Застосування регіонально-функціональної організації форми збуту на промислових підприємствахОркуша, Ю. В.; Яренко, А. В.
2016Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управлінняБурлака, Г. О.; Мардар, М. Р.
2016Крауд-маркетинг та напрями його застосуванняСтахов, Ю. Ю.; Ковальчук, С. В.
2016Інтернет-маркетинг як одна із ефективних площадок розвитку бізнесуСавон, М. В.; Шацька, Зорина Ярославівна