Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/23112
Название: Сучасні підходи до оцінки ризиків при розробці маркетенгової конкурентної стратегії підприємства
Авторы: Касянюк, О. Ю.
Дата публикации: 2012
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Касянюк О. Ю. Сучасні підходи до оцінки ризиків при розробці маркетенгової конкурентної стратегії підприємства / О. Ю. Касянюк // Актуальні проблеми розвитку економічної кібернетики : тези доповідей IІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 29 листопада 2012 року. – Київ : КНУТД, 2012. – С. 74-75.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/23112
Располагается в коллекциях:Актуальні проблеми розвитку економічної кібернетики

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
APREK_2012_P074-075.pdf341,19 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.