Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/23112
Title: Сучасні підходи до оцінки ризиків при розробці маркетенгової конкурентної стратегії підприємства
Authors: Касянюк, О. Ю.
Issue Date: 2012
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Касянюк О. Ю. Сучасні підходи до оцінки ризиків при розробці маркетенгової конкурентної стратегії підприємства / О. Ю. Касянюк // Актуальні проблеми розвитку економічної кібернетики : тези доповідей IІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 29 листопада 2012 року. – Київ : КНУТД, 2012. – С. 74-75.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/23112
Appears in Collections:Актуальні проблеми розвитку економічної кібернетики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APREK_2012_P074-075.pdf341,19 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.