Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 51-60 зі 171.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2014Техніка написання оголошень для контекстної рекламиЄвсейцева, О. С.; Потєха, Д. С.
2014Чинники конкурентоспроможності вищих навчальних закладівТарасенко, І. О.; Нефедова, Т. М.
2014Маркетингове дослідження молочного ринку УкраїниЯренко, А. В.; Мелещенко, Ю. С.
2014Напрями підвищення конкурентоспроможності ВАТ "ТриО" на ринку жіночого взуттяЯренко, А. В.; Карпенко, І. В.
2014Кластеризація як спосіб диверсифікації інвестиційРедько, М. В.; Ольшанський, Г. В.
2014Емоційний зміст брендуЄвсейцева, О. С.; Таран, Е. В.
2014Щодо ролі позиціонування в маркетинговій товарній політиціБрайко, М. Г.; Христич, А. В.
2014Законодавче регулювання комплексу маркетингу в діяльності підприємств легкої промисловостіЯренко, А. В.; Кобко, К. Г.
2014Сучасні аспекти реклами в комплексі маркетингових комунікаційГеселева, Н. В.; Дмітрова, М. В.
2014Мерчандайзинг як організаційно-управлінський метод стимулювання збуту одягуЗимбалевська, Ю. В.; Духнич, С. Є.