Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 91-100 зі 171.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2014Як досягти маркетингових цілей при недостатньому бюджетіЄвсейцева, О. С.; Возненко, Х. С.
2014Основні принципи та функції маркетингу персоналуКовальчук, С. В.; Лень, Т. В.
2014Моделювання корпоративних інформаційних системРубан, В. Я.; Квіта, Г. М.; Гавриленко, П. М.
2014Маркетинговий аспект стратегічного управління комерційним банком на основі CRM-системиКовальчук, С. В.; Кострубська, А. Ф.
2014Концепція стратегічного управління General Electric / McKinseyГеселева, Н. В.; Барсукова, М. А.
2014Обгрунтування взаємовідносин учасників каналів розподілуХоменко, О. І.; Яренко, Г. О.
2014Особливості маркетингу на юридичному ринку УкраїниПодольна, В. В.; Слободяник, В. О.
2014"Digital PR" як засіб комунікаціїПодольна, В. В.; Ярошенко, В. В.
2014Особливості просування продукції на ринку соків УкраїниМурована, Л. В.; Супрун, Г. О.
2014Система маркетингових комунікацій підприємств легкої промисловості УкраїниЯцишина, Л. К.; Самкo, І. М.