Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/23161
Название: Marketing as an integral part of business activity
Другие названия: Маркетинг як невід'ємна частина діяльності бізнесу
Авторы: Карачова, Ілларія Ігорівна
Роєнко, Л. В.
Ключевые слова: stages of marketing
goals of marketing
the essence of marketing
the principles of marketing
етапи маркетингу
цілі маркетингу
сутність маркетингу
принципи маркетингу
Дата публикации: ноя-2021
Издательство: ТОВ "Видавничий дiм "Гельветика"
Библиографическое описание: Карачова І. І. Marketing as an integral part of business activity / І. І. Карачова, Л. В. Роєнко // Дослідження інновацій та перспективи розвитку науки і техніки у XXI столітті : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, м. Рівне, 25-26 листопада 2021 року. – Ч. 3. – Одеса : ТОВ "Видавничий дiм "Гельветика", 2021. – C. 157-159.
Краткий осмотр (реферат): The aim of the given research is to analyze the basis of marketing and all its stages, define the goals and essence of marketing. Some use the concept of "marketing" as a fashionable analogue of the word "sales". Selling is by far part of the marketing process, but marketing is much broader concept.
Метою даного дослідження є аналіз основ маркетингу та всіх його етапів, визначення цілей та сутності маркетингу. Поняття "маркетинг" використовується як модний аналог слова "продажі". Продаж є частиною процесу маркетингу, але маркетинг є значно ширшим поняттям.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/23161
Faculty: Інститут права та сучасних технологій
Department: Кафедра філології та перекладу (ФП)
Располагается в коллекциях:Кафедра філології та перекладу (ФП)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Karachova_Roienko_Marketing.pdf285,85 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.