Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/23161
Назва: Marketing as an integral part of business activity
Інші назви: Маркетинг як невід'ємна частина діяльності бізнесу
Автори: Карачова, Ілларія Ігорівна
Роєнко, Л. В.
Ключові слова: stages of marketing
goals of marketing
the essence of marketing
the principles of marketing
етапи маркетингу
цілі маркетингу
сутність маркетингу
принципи маркетингу
Дата публікації: лис-2021
Видавництво: ТОВ "Видавничий дiм "Гельветика"
Бібліографічний опис: Карачова І. І. Marketing as an integral part of business activity / І. І. Карачова, Л. В. Роєнко // Дослідження інновацій та перспективи розвитку науки і техніки у XXI столітті : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, м. Рівне, 25-26 листопада 2021 року. – Ч. 3. – Одеса : ТОВ "Видавничий дiм "Гельветика", 2021. – C. 157-159.
Короткий огляд (реферат): The aim of the given research is to analyze the basis of marketing and all its stages, define the goals and essence of marketing. Some use the concept of "marketing" as a fashionable analogue of the word "sales". Selling is by far part of the marketing process, but marketing is much broader concept.
Метою даного дослідження є аналіз основ маркетингу та всіх його етапів, визначення цілей та сутності маркетингу. Поняття "маркетинг" використовується як модний аналог слова "продажі". Продаж є частиною процесу маркетингу, але маркетинг є значно ширшим поняттям.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/23161
Faculty: Інститут права та сучасних технологій
Department: Кафедра філології та перекладу (ФП)
Розташовується у зібраннях:Кафедра філології та перекладу (ФП)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Karachova_Roienko_Marketing.pdf285,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.