Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/23315
Назва: The role of marketing in the modern world
Автори: Gudkova, N.
Kharchenko, Yaroslav
Ключові слова: marketing strategy
consumer needs
management
development of economy
Дата публікації: чер-2022
Видавництво: Riga, Latvia : Avots
Бібліографічний опис: Gudkova N. The role of marketing in the modern world / N. Gudkova, Ya. Kharchenko // Scientific Collection "InterConf", (№ 112, June, 2022) : with the Proceedings of the 1st International Scientific and Practical Conference "Scientific Progressive Methods and Tools", Riga, Latvia, June 16-18, 2022. – Riga, Latvia : Avots, 2022. – P. 57-63.
Короткий огляд (реферат): The article is devoted to the analysis of the role of marketing in the modern world. It is mentioned that marketing strategy is the main way to achieve marketing goals which should be based on a comprehensive, systematic study of changes in external commodity markets, consumer needs, trends in their changes. The article presents the main principles of marketing. It is proved that implementation of marketing activities of enterprises at a highly professional level strengthens the market position of enterprises, increases their competitiveness and has a positive impact on the development of economy as a whole.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/23315
Faculty: Інститут права та сучасних технологій
Department: Кафедра філології та перекладу (ФП)
Розташовується у зібраннях:Кафедра філології та перекладу (ФП)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Gudkova_Kharchenko_Article_16-18.06.2022.pdf269,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.