Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/23818
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШевчук, С. М.-
dc.contributor.authorВергун, А. М.-
dc.date.accessioned2023-07-04T08:24:25Z-
dc.date.available2023-07-04T08:24:25Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationШевчук С. М. Туристичне брендування України: обгрунтування поствоєнної моделі / С. М. Шевчук, А. М. Вергун // Інтеграція науки і освіти: розвиток культурних і креативних індустрій : збірник матеріалів ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Київ, 14 квітня 2023 року. – Київ : КНУТД, 2023. – С. 145-147.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/23818-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectтуристичний брендuk
dc.subjectУкраїнаuk
dc.subjectпоствоєнний періодuk
dc.titleТуристичне брендування України: обгрунтування поствоєнної моделіuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2023-04-14-
local.conference.nameІнтеграція науки і освіти: розвиток культурних і креативних індустрій-
local.conference.sectionКреативні практики в туризмі та індустрії гостинностіuk
Розташовується у зібраннях:Інтеграція науки і освіти: розвиток культурних і креативних індустрій
Кафедра туризму та готельно-ресторанного бізнесу (ТГРБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
INORKKI_2023_P145-147.pdf268,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.