Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/23818
Title: Туристичне брендування України: обгрунтування поствоєнної моделі
Authors: Шевчук, С. М.
Вергун, А. М.
Keywords: туристичний бренд
Україна
поствоєнний період
Issue Date: 2023
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Шевчук С. М. Туристичне брендування України: обгрунтування поствоєнної моделі / С. М. Шевчук, А. М. Вергун // Інтеграція науки і освіти: розвиток культурних і креативних індустрій : збірник матеріалів ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Київ, 14 квітня 2023 року. – Київ : КНУТД, 2023. – С. 145-147.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/23818
Appears in Collections:Інтеграція науки і освіти: розвиток культурних і креативних індустрій
Кафедра туризму та готельно-ресторанного бізнесу (ТГРБ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
INORKKI_2023_P145-147.pdf268,23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.