Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/23825
Название: Проблема формування іміджу туристичного підприємства
Авторы: Шевчук, С. М.
Коренько, К. О.
Ключевые слова: імідж
туристичне підприємство
Дата публикации: 2023
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Шевчук С. М. Проблема формування іміджу туристичного підприємства / С. М. Шевчук, К. О. Коренько // Інтеграція науки і освіти: розвиток культурних і креативних індустрій : збірник матеріалів ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Київ, 14 квітня 2023 року. – Київ : КНУТД, 2023. – С. 158-159.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/23825
Располагается в коллекциях:Інтеграція науки і освіти: розвиток культурних і креативних індустрій
Кафедра туризму та готельно-ресторанного бізнесу (ТГРБ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
INORKKI_2023_P158-159.pdf237,18 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.