Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/23845
Назва: Кавер-версія як національний бренд в українській культурній індустрії (на прикладі Львівської музичної естради)
Автори: Охітва, Х. М.
Ключові слова: українська культурна індустрія
національний бренд
ребрендинг
кавер-версія
Львівська музична естрада
джаз-капела Яблонського
гурт "Wszystko"
Дата публікації: 2023
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Охітва Х. М. Кавер-версія як національний бренд в українській культурній індустрії (на прикладі Львівської музичної естради) / Х. М. Охітва // Інтеграція науки і освіти: розвиток культурних і креативних індустрій : збірник матеріалів ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Київ, 14 квітня 2023 року. – Київ : КНУТД, 2023. – С. 194-195.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/23845
Розташовується у зібраннях:Інтеграція науки і освіти: розвиток культурних і креативних індустрій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
INORKKI_2023_P194-195.pdf259,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.