Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24205
Название: Особливості маркетингу на книжковому ринку України
Авторы: Мурована, Л. В.
Профацька, Г. І.
Дата публикации: 2014
Издательство: Київський національний універститет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Профацька Г. І. Особливості маркетингу на книжковому ринку України / Г. І. Профацька ; наук. кер. Л. В. Мурована // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 14 листопада 2014 року. – Київ : КНУТД, 2014. – С. 36.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24205
Располагается в коллекциях:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
APPRMU_2014_P036.pdf137,19 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.