Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24205
Назва: Особливості маркетингу на книжковому ринку України
Автори: Мурована, Л. В.
Профацька, Г. І.
Дата публікації: 2014
Видавництво: Київський національний універститет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Профацька Г. І. Особливості маркетингу на книжковому ринку України / Г. І. Профацька ; наук. кер. Л. В. Мурована // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 14 листопада 2014 року. – Київ : КНУТД, 2014. – С. 36.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24205
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APPRMU_2014_P036.pdf137,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.