Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24206
Title: Маркетингова стратегія підприємства в умовах кризи
Authors: Гамалій, В. Ф.
Гончаренко, Л.
Issue Date: 2014
Publisher: Київський національний універститет технологій та дизайну
Citation: Гончаренко Л. Маркетингова стратегія підприємства в умовах кризи / Л. Гончаренко ; наук. кер. В. Ф. Гамалій // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 14 листопада 2014 року. – Київ : КНУТД, 2014. – С. 37.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24206
Appears in Collections:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APPRMU_2014_P037.pdf137,66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.