Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24317
Title: Захист прав споживачів страхових послуг: український та європейський досвід
Other Titles: Protection of the rights of consumers of insurance services: Ukrainian and European experience
Authors: Тарасенко, І. О.
Ху, Цзиїн
Keywords: фінансові послуги
захист прав споживачів фінансових послуг
політика захисту прав споживачів фінансових послуг
процес роботи зі скаргами
нагляд та регулювання ринку страхових послуг
financial services
protection of the rights of consumers of financial services
policy of protection of the rights of consumers of financial services
the process of working with complaints
supervision and regulation of the market of insurance services
Issue Date: 2022
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Ху Цзиїн. Захист прав споживачів страхових послуг: український та європейський досвід : дипломна магістерська робота за спеціальністю 072 Фінанси, банківська справа та страхування / Ху Цзиїн ; наук. кер. І. О. Тарасенко ; рец. Ю. О. Русіна. – Київ : КНУТД, 2022. – 99 с.
Abstract: Дипломну магiстерську роботу присвячено дослiдженню теоретичних аспектів та розробці пропозицій щодо удосконалення системи захисту прав споживачів страхових послуг в Україні з урахуванням досвіду ЄС. За результататми аналізу ринку страхових послуг в Україні, ЄС та КНР розроблено заходи щодо удосконалення процесу обслуговування споживачів в координатах підвищення рівня якості фінансових послуг. Обгрунтовано основнi елементи комплексного обслуговування клієнтів страхових компаній, розроблено пропозиції щодо удосконалення процесу роботи зі скаргами споживачів.
The master's thesis is devoted to the study of theoretical aspects and the development of proposals for the improvement of the system of protection of the rights of consumers of insurance services in Ukraine, taking into account the experience of the EU. According to the results of the analysis of the market of insurance services in Ukraine, the EU and the People's Republic of China, measures have been developed to improve the process of customer service in coordination with the improvement of the quality of financial services. The main elements of comprehensive customer service of insurance companies were substantiated, proposals were developed to improve the process of working with consumer complaints.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24317
Faculty: Факультет управління та бізнес-дизайну
Department: Кафедра фінансів та бізнес-консалтингу
Appears in Collections:Магістерський рівень
Кафедра фінансів та бізнес-консалтингу (ФБК)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dyplom072_Hu-Ziying_Tarasenko.pdf1,62 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.