Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24317
Назва: Захист прав споживачів страхових послуг: український та європейський досвід
Інші назви: Protection of the rights of consumers of insurance services: Ukrainian and European experience
Автори: Тарасенко, І. О.
Ху, Цзиїн
Ключові слова: фінансові послуги
захист прав споживачів фінансових послуг
політика захисту прав споживачів фінансових послуг
процес роботи зі скаргами
нагляд та регулювання ринку страхових послуг
financial services
protection of the rights of consumers of financial services
policy of protection of the rights of consumers of financial services
the process of working with complaints
supervision and regulation of the market of insurance services
Дата публікації: 2022
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Ху Цзиїн. Захист прав споживачів страхових послуг: український та європейський досвід : дипломна магістерська робота за спеціальністю 072 Фінанси, банківська справа та страхування / Ху Цзиїн ; наук. кер. І. О. Тарасенко ; рец. Ю. О. Русіна. – Київ : КНУТД, 2022. – 99 с.
Короткий огляд (реферат): Дипломну магiстерську роботу присвячено дослiдженню теоретичних аспектів та розробці пропозицій щодо удосконалення системи захисту прав споживачів страхових послуг в Україні з урахуванням досвіду ЄС. За результататми аналізу ринку страхових послуг в Україні, ЄС та КНР розроблено заходи щодо удосконалення процесу обслуговування споживачів в координатах підвищення рівня якості фінансових послуг. Обгрунтовано основнi елементи комплексного обслуговування клієнтів страхових компаній, розроблено пропозиції щодо удосконалення процесу роботи зі скаргами споживачів.
The master's thesis is devoted to the study of theoretical aspects and the development of proposals for the improvement of the system of protection of the rights of consumers of insurance services in Ukraine, taking into account the experience of the EU. According to the results of the analysis of the market of insurance services in Ukraine, the EU and the People's Republic of China, measures have been developed to improve the process of customer service in coordination with the improvement of the quality of financial services. The main elements of comprehensive customer service of insurance companies were substantiated, proposals were developed to improve the process of working with consumer complaints.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24317
Faculty: Факультет управління та бізнес-дизайну
Department: Кафедра фінансів та бізнес-консалтингу
Розташовується у зібраннях:Магістерський рівень
Кафедра фінансів та бізнес-консалтингу (ФБК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dyplom072_Hu-Ziying_Tarasenko.pdf1,62 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.