Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24364
Название: Вдосконалення маркетингової стратегії функціонування підприємства
Другие названия: Improving the marketing strategy of the enterprise's functioning
Авторы: Квіта, Г. М.
Борисенко, Анастасія Сергіівна
Ключевые слова: ринок кав’ярень
ринок кави
маркетингова діяльність
маркетингова стратегія
coffee shop market
coffee market
marketing activity
marketing strategy
Дата публикации: 2022
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Борисенко А. С. Вдосконалення маркетингової стратегії функціонування підприємства : дипломна магістерська робота за спеціальністю 075 Маркетинг / А. С. Борисенко ; наук. кер. Г. М. Квіта ; рец. І. В. Пономаренко. – Київ : КНУТД, 2022. – 74 с.
Краткий осмотр (реферат): В роботі розглянуто сутність стратегічного планування та види стратегій підприємства; проведено дослідження ринку кави та підприємств, що працюють у сфері HoReCa в Україні. Визначено позицію підприємства кав’ярні "Без дверей Espresso Bar"; оцінено маркетингові показники діяльності кав’ярні "Без дверей Espresso Bar" та визначено пріоритетні напрями розвитку; запропоновано ряд заходів для реалізації запропонованої стратегії. Результати дослідження можуть бути використані для вирішення проблем, пов’язаних з маркетинговим стратегічним управлінням підприємств, що працюють у сфері HoReCa.
The work examines the essence of strategic planning and types of enterprise strategies; a study of the coffee market and enterprises operating in the HoReCa sector in Ukraine was conducted. The position of the "Doorless Espresso Bar" coffee shop enterprise has been determined; the marketing indicators of the coffee shop "Bez dvere Espresso Bar" were evaluated and the priority areas of development were determined; a number of measures are proposed for the implementation of the proposed strategy. The results of the research can be used to solve problems related to marketing strategic management of enterprises operating in the HoReCa sector.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24364
Faculty: Факультет управління та бізнес-дизайну
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Располагается в коллекциях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Магістерський рівень

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Dyplom075_Borysenko_Kvita.pdf1,03 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.