Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24364
Назва: Вдосконалення маркетингової стратегії функціонування підприємства
Інші назви: Improving the marketing strategy of the enterprise's functioning
Автори: Квіта, Г. М.
Борисенко, Анастасія Сергіівна
Ключові слова: ринок кав’ярень
ринок кави
маркетингова діяльність
маркетингова стратегія
coffee shop market
coffee market
marketing activity
marketing strategy
Дата публікації: 2022
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Борисенко А. С. Вдосконалення маркетингової стратегії функціонування підприємства : дипломна магістерська робота за спеціальністю 075 Маркетинг / А. С. Борисенко ; наук. кер. Г. М. Квіта ; рец. І. В. Пономаренко. – Київ : КНУТД, 2022. – 74 с.
Короткий огляд (реферат): В роботі розглянуто сутність стратегічного планування та види стратегій підприємства; проведено дослідження ринку кави та підприємств, що працюють у сфері HoReCa в Україні. Визначено позицію підприємства кав’ярні "Без дверей Espresso Bar"; оцінено маркетингові показники діяльності кав’ярні "Без дверей Espresso Bar" та визначено пріоритетні напрями розвитку; запропоновано ряд заходів для реалізації запропонованої стратегії. Результати дослідження можуть бути використані для вирішення проблем, пов’язаних з маркетинговим стратегічним управлінням підприємств, що працюють у сфері HoReCa.
The work examines the essence of strategic planning and types of enterprise strategies; a study of the coffee market and enterprises operating in the HoReCa sector in Ukraine was conducted. The position of the "Doorless Espresso Bar" coffee shop enterprise has been determined; the marketing indicators of the coffee shop "Bez dvere Espresso Bar" were evaluated and the priority areas of development were determined; a number of measures are proposed for the implementation of the proposed strategy. The results of the research can be used to solve problems related to marketing strategic management of enterprises operating in the HoReCa sector.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24364
Faculty: Факультет управління та бізнес-дизайну
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Магістерський рівень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dyplom075_Borysenko_Kvita.pdf1,03 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.