Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24537
Название: Формування маркетингової цінової політики підприємства
Авторы: Власюк, Т. М.
Бреус, А. А.
Дата публикации: 2014
Издательство: Київський національний універститет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Бреус А. А. Формування маркетингової цінової політики підприємства / А. А. Бреус ; наук. кер. Т. М. Власюк // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 14 листопада 2014 року. – Київ : КНУТД, 2014. – С. 115.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24537
Располагается в коллекциях:Кафедра смарт-економіки (СЕ)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
APPRMU_2014_P115.pdf138,25 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.