Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24537
Title: Формування маркетингової цінової політики підприємства
Authors: Власюк, Т. М.
Бреус, А. А.
Issue Date: 2014
Publisher: Київський національний універститет технологій та дизайну
Citation: Бреус А. А. Формування маркетингової цінової політики підприємства / А. А. Бреус ; наук. кер. Т. М. Власюк // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 14 листопада 2014 року. – Київ : КНУТД, 2014. – С. 115.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24537
Appears in Collections:Кафедра смарт-економіки (СЕ)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APPRMU_2014_P115.pdf138,25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.