Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24568
Название: Формування маркетингової стратегії некомерційних організацій (на прикладі Благодійного фонду "Пацієнти України")
Другие названия: Formation of the marketing strategy of non-profit organizations (on the example of the Charitable Foundation "Patients of Ukraine")
Авторы: Шіковець, К. О.
Кондратюк, Ольга Олександрівна
Ключевые слова: маркетингова стратегія
digital-інструменти маркетингу
некомерційний маркетинг
цільова аудиторія
marketing strategy
digital marketing tools
non-commercial marketing
target audience
Дата публикации: 2022
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Кондратюк О. О. Формування маркетингової стратегії некомерційних організацій (на прикладі Благодійного фонду "Пацієнти України") : дипломна магістерська робота за спеціальністю 075 Маркетинг / О. О. Кондратюк ; наук. кер. К. О. Шіковець. – Київ : КНУТД, 2022. – 73 с.
Краткий осмотр (реферат): Магістерську роботу присвячено особливостям формування маркетингової стратегії некомерційних підприємств, її ключовим етапам. Проведено аналіз праць та досліджень українських та іноземних науковців щодо визначення сутності поняття маркетингової стратегії, сегментації ринку, інструментарію цифрового маркетингу, підходів до створення та реалізації цілей маркетингу некомерційної організації. Запропоновано методику розробки та оцінки ефективності маркетингової стратегії для некомерційних організацій на прикладі БФ "Пацієнти України".
The master's work is devoted to the peculiarities of the formation of the marketing strategy of non-commercial enterprises, its key stages. The analysis of the works and researches of Ukrainian and foreign scientists regarding the definition of the essence of the concept of marketing strategy, market segmentation, digital marketing tools, approaches to the creation and implementation of marketing goals of a non-profit organization was carried out. A methodology for developing and evaluating the effectiveness of a marketing strategy for non-profit organizations is proposed using the example of the CF "Patients of Ukraine".
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24568
Faculty: Факультет управління та бізнес-дизайну
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Располагается в коллекциях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Магістерський рівень

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Dyplom075_Kondratiuk_Shikovets.pdf847,29 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.