Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24568
Назва: Формування маркетингової стратегії некомерційних організацій (на прикладі Благодійного фонду "Пацієнти України")
Інші назви: Formation of the marketing strategy of non-profit organizations (on the example of the Charitable Foundation "Patients of Ukraine")
Автори: Шіковець, К. О.
Кондратюк, Ольга Олександрівна
Ключові слова: маркетингова стратегія
digital-інструменти маркетингу
некомерційний маркетинг
цільова аудиторія
marketing strategy
digital marketing tools
non-commercial marketing
target audience
Дата публікації: 2022
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Кондратюк О. О. Формування маркетингової стратегії некомерційних організацій (на прикладі Благодійного фонду "Пацієнти України") : дипломна магістерська робота за спеціальністю 075 Маркетинг / О. О. Кондратюк ; наук. кер. К. О. Шіковець. – Київ : КНУТД, 2022. – 73 с.
Короткий огляд (реферат): Магістерську роботу присвячено особливостям формування маркетингової стратегії некомерційних підприємств, її ключовим етапам. Проведено аналіз праць та досліджень українських та іноземних науковців щодо визначення сутності поняття маркетингової стратегії, сегментації ринку, інструментарію цифрового маркетингу, підходів до створення та реалізації цілей маркетингу некомерційної організації. Запропоновано методику розробки та оцінки ефективності маркетингової стратегії для некомерційних організацій на прикладі БФ "Пацієнти України".
The master's work is devoted to the peculiarities of the formation of the marketing strategy of non-commercial enterprises, its key stages. The analysis of the works and researches of Ukrainian and foreign scientists regarding the definition of the essence of the concept of marketing strategy, market segmentation, digital marketing tools, approaches to the creation and implementation of marketing goals of a non-profit organization was carried out. A methodology for developing and evaluating the effectiveness of a marketing strategy for non-profit organizations is proposed using the example of the CF "Patients of Ukraine".
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24568
Faculty: Факультет управління та бізнес-дизайну
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Магістерський рівень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dyplom075_Kondratiuk_Shikovets.pdf847,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.