Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24937
Назва: Технології туристичного брендування поствоєнних територій
Автори: Вергун, А. М.
Шевчук, С. М.
Ключові слова: туристичний бренд
туристичне брендування
Україна
поствоєнний період
tourist brand
tourist branding
Ukraine
post-war period
Дата публікації: кві-2023
Видавництво: ТзОВ "Фірма "Камула"
Бібліографічний опис: Вергун А. М. Технології туристичного брендування поствоєнних територій / А. М. Вергун, С. М. Шевчук // Індустрія гостинності: стан, тенденції розвитку та перспективи галузі в умовах війни : збірник праць Міжнародного науково-практичного форуму, м. Львів, 19-21 квітня 2023 року. – Львів : ТзОВ "Фірма "Камула", 2023. ‒ С. 146-151.
Короткий огляд (реферат): Обґрунтовано важливість туристичного брендування території України як одного із складових розробки моделі розвитку індустрії туризму у повоєнний час. Визначено технологію туристичного брендування поствоєнної території.
The importance of tourism branding of the territory of Ukraine as one of the components of the development of a model for the development of the tourism industry in the post-war period is substantiated. The technology of tourism branding of the post-war territory is defined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24937
Faculty: Факультет культурних і креативних індустрій
Department: Кафедра туризму та готельно-ресторанного бізнесу
Розташовується у зібраннях:Матеріали наукових конференцій та семінарів
Кафедра туризму та готельно-ресторанного бізнесу (ТГРБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Verhun_Shevchuk_p._146-151.pdf519,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.