Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24965
Назва: Класифікація та систематизація послуг в контексті розвитку теорії сервіс-менеджменту
Інші назви: Classification and systematization of services in the context of the theories of service management
Автори: Моргулець, О. Б.
Ключові слова: послуга
сфера послуг
класифікація
систематизація
класифікаційні критерії (ознаки)
сервіс-менеджмент
service
field of service
classification
systematization
classification criteria (evidences)
service management
Дата публікації: сер-2014
Бібліографічний опис: Моргулець О. Б. Класифікація та систематизація послуг в контексті розвитку теорії сервіс-менеджменту / О. Б. Моргулець // Економіка та держава. – 2014. – № 8. – С. 47-50.
Source: Економіка та держава
Ekonomika ta derzhava
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано наукові підходи до класифікації послуг, узагальнено і уточнено класифікаційні ознаки, розширено класифікаційний ряд новими позиціями та запропоновано авторський підхід до систематизації критеріїв класифікації. Науковою новизною є розширення класифікаційного ряду послуг за: динамікою розвитку, рівнем трудомісткості, рівнем автоматизації процесу обслуговування, терміном використання послуги, часовим проявом ефекту корисності, а також авторський підхід до систематизації критеріїв класифікації послуг шляхом виокремлення чотирьох груп за характеристикою: об'єкту обслуговування (споживача); суб'єкту обслуговування (виробника); виду послуги; технологічного процесу виробництва послуги. Представлені результати дослідження покращують розуміння сутності послуг дозволяють виділити характерні риси кожного виду, визначити специфіку методів управління ними, що створює підгрунтя для подальших розробок, перспективою розвитку яких є розширення теоретико-методологічних засад менеджменту підприємств сфери послуг.
An existing scientific approaches to the classification of services is analyzed in this article. Also summarized and refined classifications, expanded the classification row with new positions and proposed architectural approach to the systematize of the classification criteria. The scientific novelty is the extension of the classification row of services: the dynamics of development, the level of complexity, the level of process automation service, the term of the service, temporal manifestation of the effect of the utility and the author's approach to the systematization of criteria for the classification of services by distinguishing of four groups accordingly to the following characteristics: the object of services (consumer), the subject of service (the supplier); type of service; process of production services. The results of research improve understanding of the nature of services, also it provide characteristics of each species to determine the specific methods of management, which forms the basis for the further development, the prospect of which is an extension of the theoretical and methodological principles of management of service industries.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24965
Faculty: Факультет культурних і креативних індустрій
Department: Кафедра туризму та готельно-ресторанного бізнесу
ISSN: 2306-6806
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра туризму та готельно-ресторанного бізнесу (ТГРБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Morgulets_stattya.pdf189,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.