Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25021
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБорисова, Оксана Володимирівна-
dc.date.accessioned2023-11-09T08:53:51Z-
dc.date.available2023-11-09T08:53:51Z-
dc.date.issued2023-03-
dc.identifier.citationБорисова О. В. Туристичний бренд як фактор формування позитивного іміджу вищих навчальних закладів / О. В. Борисова // Формування іміджу закладу освіти на основі сучасних комунікаційних технологій : матеріали Всеукраїнського науково-педагогічного підвищення кваліфікації з економічних наук, м. Львів-Торунь, 27 березня - 7 травня 2023 року. – Львів : Ліга-Прес, 2023. – С. 27-29.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25021-
dc.language.isoukuk
dc.publisherЛіга-Пресuk
dc.subjectтуристичний брендuk
dc.subjectімідж вищих навчальних закладівuk
dc.titleТуристичний бренд як фактор формування позитивного іміджу вищих навчальних закладівuk
dc.typeThesisuk
local.contributor.altauthorBorysova, Oksana-
local.subject.sectionСоціально-гуманітарні наукиuk
local.subject.facultyФакультет культурних і креативних індустрійuk
local.subject.departmentКафедра туризму та готельно-ресторанного бізнесуuk
local.conference.locationЛьвів-Торуньuk
local.conference.date2023-03-27-
local.conference.nameФормування іміджу закладу освіти на основі сучасних комунікаційних технологійuk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Матеріали наукових конференцій та семінарів
Кафедра туризму та готельно-ресторанного бізнесу (ТГРБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЦУЄНС_березень-травень_2023_27-29.pdf178,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.