Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25021
Назва: Туристичний бренд як фактор формування позитивного іміджу вищих навчальних закладів
Автори: Борисова, Оксана Володимирівна
Ключові слова: туристичний бренд
імідж вищих навчальних закладів
Дата публікації: бер-2023
Видавництво: Ліга-Прес
Бібліографічний опис: Борисова О. В. Туристичний бренд як фактор формування позитивного іміджу вищих навчальних закладів / О. В. Борисова // Формування іміджу закладу освіти на основі сучасних комунікаційних технологій : матеріали Всеукраїнського науково-педагогічного підвищення кваліфікації з економічних наук, м. Львів-Торунь, 27 березня - 7 травня 2023 року. – Львів : Ліга-Прес, 2023. – С. 27-29.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25021
Faculty: Факультет культурних і креативних індустрій
Department: Кафедра туризму та готельно-ресторанного бізнесу
Розташовується у зібраннях:Матеріали наукових конференцій та семінарів
Кафедра туризму та готельно-ресторанного бізнесу (ТГРБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЦУЄНС_березень-травень_2023_27-29.pdf178,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.