Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25191
Название: Фотографія як складова візуальної реклами
Другие названия: Photography as a component of visual advertising
Авторы: Хиневич, Р. В.
Коняєва, Марія
Ключевые слова: реклама
фотографія
ілюстрації
advertising
photography
illustrations
Дата публикации: мар-2023
Издательство: Університет Григорія Сковороди в Переяславі
Библиографическое описание: Хиневич Р. В. Фотографія як складова візуальної реклами / Р. В. Хиневич, М. Коняєва // Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації : збірник наукових праць за матеріалами Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, м. Переяслав, 31 березня 2023 року. – Вип. 92. – Переяслав : Університет Григорія Сковороди в Переяславі, 2023. – С. 43-46.
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто рекламну фотографію та визначено її основні характеристики як частини рекламного проекту. Визначено та виокремлено роль фотографії в рекламі.
The photo as a component of visual advertising is considered, its main characteristics as a part of advertising are allocated. The purpose of a photo in advertising is allocated.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25191
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра мультимедійного дизайну
Располагается в коллекциях:Кафедра мультимедійного дизайну (МД)
Кафедра мультимедійного дизайну (МД)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Conf2023_Koniaeva_Khynevych.pdf683,67 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.