Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25191
Назва: Фотографія як складова візуальної реклами
Інші назви: Photography as a component of visual advertising
Автори: Хиневич, Р. В.
Коняєва, Марія
Ключові слова: реклама
фотографія
ілюстрації
advertising
photography
illustrations
Дата публікації: бер-2023
Видавництво: Університет Григорія Сковороди в Переяславі
Бібліографічний опис: Хиневич Р. В. Фотографія як складова візуальної реклами / Р. В. Хиневич, М. Коняєва // Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації : збірник наукових праць за матеріалами Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, м. Переяслав, 31 березня 2023 року. – Вип. 92. – Переяслав : Університет Григорія Сковороди в Переяславі, 2023. – С. 43-46.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто рекламну фотографію та визначено її основні характеристики як частини рекламного проекту. Визначено та виокремлено роль фотографії в рекламі.
The photo as a component of visual advertising is considered, its main characteristics as a part of advertising are allocated. The purpose of a photo in advertising is allocated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25191
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра мультимедійного дизайну
Розташовується у зібраннях:Кафедра мультимедійного дизайну (МД)
Кафедра мультимедійного дизайну (МД)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Conf2023_Koniaeva_Khynevych.pdf683,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.