Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2551
Название: Роль стратегічного маркетингу в маркетинговому управлінні
Авторы: Хоменко, О.
Євсейцева, О. С.
Дата публикации: 2016
Издательство: КНУТД
Библиографическое описание: Хоменко О. Роль стратегічного маркетингу в маркетинговому управлінні / О. Хоменко, О. С. Євсейцева // Тези доповідей XV Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів "Наукові розробки молоді на сучасному етапі". Т. 3 : Секція "Економічні та соціально-політичні проблеми активізації інноваційної діяльності підприємств України". Секція "Міжнародні та національні стандарти в сфері технологій та дизайну" [Текст] : 28-29 квітня 2016 р. — К. : КНУТД, 2016. — С. 181.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2551
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Располагается в коллекциях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Наукові розробки молоді на сучасному етапі

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
20160428-29_TEZY_V3_P181.pdf245,41 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.