Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26224
Название: Інноваційні методи стимулювання попиту в сфері туризму
Другие названия: Innovative methods of stimulating demand in the tourism industry
Авторы: Шевчук, С. М.
Василенко, Юрій Вадимович
Ключевые слова: попит
управління
методи стимулювання
конкуренція
demand
management
methods of the stimulation
competition
Дата публикации: 2023
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Василенко Ю. В. Інноваційні методи стимулювання попиту в сфері туризму : кваліфікаційна робота здобувача освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 242 Туризм / Ю. В. Василенко ; наук. кер. С. М. Шевчук ; рец. В. В. Оніпко. – Київ : КНУТД, 2023. – 60 с.
Краткий осмотр (реферат): Кваліфікаційну роботу присвячено дослідженню теоретичних положень та обґрунтуванню практичних рекомендацій імплементації інноваційних методів стимулювання попиту у сфері туризму. На підставі дослідження діяльності туристичного підприємства "PohidVGory" обґрунтовано основні проблемні питання поточного етапу розвитку підприємства, проведено комплексну діагностику діяльності підприємства, запропоновано основні напрями вдосконалення організації стимулювання попиту. Обґрунтовано механізми імплементації підходів туристичного підприємства "PohidVGory" до стимулювання попиту за рахунок інноваційних методів, що сприятиме довгостроковому розвитку підприємства.
The final bachelor's thesis is devoted to the research of theoretical provisions and the substantiation of practical recommendations for the implementation of innovative methods of stimulating demand in the tourism industry. Based on the study of the travel company "PohidVGory", the main problematic issues were substantiated, a comprehensive diagnosis of the enterprise's activity was carried out, and the main directions for improving the organisation of demand stimulation were proposed. The main mechanisms of implementation of the approaches of the travel company "PohidVGory" to the organisation of demand stimulation due to innovative methods are substantiated, which will contribute to the long-term development.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26224
Faculty: Факультет культурних і креативних індустрій
Department: Кафедра туризму та готельно-ресторанного бізнесу
Располагается в коллекциях:Бакалаврський рівень
Кафедра туризму та готельно-ресторанного бізнесу (ТГРБ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Dyplom242_Vasylenko_Shevchuk.pdf1,72 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.