Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 172.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2015Огляд основних характеристик програми "Парус-підприємство" (комплексна система управління для малих та середніх підприємств)Радіонова, Наталія Йосипівна; Ременюк, Л. М.
2015Маркетингові інновації та їх застосування у розвитку економіки УкраїниДенисенко, М. П.; Черней, А. І.
2015Інвестиційний потенціал виробництва українського молодіжного одягуДенисенко, М. П.; Островський, Д. Л.
2015Ко-маркетинг як один із найефективніших видів маркетингових стратегійЗимбалевська, Ю. В.; Литвиненко, А. О.
2015Роль сучасних технологій Інтернет-маркетингу в економіці УкраїниСідуняк, О. В.; Корнеско, І. О.
2015Проведення маркетингового дослідження в ІнтернетіХоменко, О. І.; Головань, Х. В.
2015Маркетингове середовище як об'єкт дослідженняЗимбалевська, Ю. В.; Дубініна, А. С.
2015Правильна маркетингова стратегія – залог успіху підприємстваГолодонюк, О. М.; Мільчева, В. В.
2015Маркетингові дослідження споживацьких вподобань зернових пластівцівМардар, М. Р.; Зінченко, А. С.
2015Аналіз проблем посилення іміджу підприємства як інструменту досягнення конкурентних перевагІвченко, Є. А.; Рубежанська, Ю. О.; Пятніцькова, А. О.