Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 41-50 зі 172.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2015Сучасні інструменти Інтернет-маркетингуВисоцька, А. Д.
2015Основи моделювання бізнес-процесівГеселева, Н. В.; Зінорук, Л. В.
2015Тенденції формування сучасної маркетингової концепціїЗабурмеха, Є. М.; Кукурудза, Д.
2015Маркетингове дослідження вибору оптимальних каналів розподілу підприємствХоменко, О. І.; Яренко, Г. О.
2015Маркетинг у банківській сферіЄвсейцева, О. С.; Кретова, Д. В.
2015Спорт і маркетинг: що є спільного?Хоменко, О. І.; Верхушина, О. С.
2015Показники маркетингової ефективності при впровадженні соціально-економічних послугЛозовська, Г. М.
2015Місце та роль соціопатії у маркетингуЯренко, А. В.; Яренко, Г. О.
2015Виявлення споживацьких вподобань покупців сокової продукції шляхом анкетуванняКордзая, Н. Р.; Чабан, О. В.
2015Інноваційні технології в системі маркетингуШарко, В. В.; Білик, А. В.