Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26354
Название: Маркетингові дослідження: зміст, структура та етапи здійснення в сучасних умовах управління
Авторы: Гвоздецька, І. В.
Прокопишена, О. М.
Дата публикации: 2015
Издательство: Київський національний універститет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Прокопишена О. М. Маркетингові дослідження: зміст, структура та етапи здійснення в сучасних умовах управління / О. М. Прокопишена ; наук. кер. І. В. Гвоздецька // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей ІІІ Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 13 листопада 2015 року. – Київ : КНУТД, 2015. – С. 46.
Краткий осмотр (реферат): Метою написання тез є обґрунтування необхідності та ролі маркетингових досліджень в сучасних умовах управління; пояснення впливу маркетингових досліджень на діяльність суб’єктів господарювання; розгляд алгоритму проведення маркетингових досліджень та його удосконалення.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26354
Располагается в коллекциях:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
APPRMU_2015_P046.pdf139,1 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.