Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26473
Title: Вплив елементів маркетингових комунікацій на поведінку споживача
Authors: Подольна, В. В.
Бураковець, Е. А.
Issue Date: 2015
Publisher: Київський національний універститет технологій та дизайну
Citation: Бураковець Е. А. Вплив елементів маркетингових комунікацій на поведінку споживача / Е. А. Бураковець ; наук. кер. В. В. Подольна // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей ІІІ Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 13 листопада 2015 року. – Київ : КНУТД, 2015. – С. 157.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26473
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APPRMU_2015_P157.pdf146,26 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.