Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26517
Назва: Формування здатності до рефлексії професійно-філологічної діяльності майбутніх філологів засобами інтерактивних методів навчання
Інші назви: Formation of the ability to reflect on the professional and philological activity of future philologists by means of interactive teaching methods
Автори: Арістова, Наталія Олександрівна
Вишневська, Марина Олександрівна
Кугай, Ксенія Борисівна
Ключові слова: інтерактивні методи навчання
майбутні філологи
здатність до рефлексії професійно-філологічної діяльності
здатність майбутніх філологів до рефлексії професійно-філологічної діяльності
професійна суб'єктність
заклади вищої освіти
освітній процес
interactive teaching methods
future philologists
ability to reflect on professional philological activity
future philologists' ability to reflect on professional philological activity
professional agency
higher education institutions
educational process
Дата публікації: бер-2024
Видавництво: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Бібліографічний опис: Арістова Н. О. Формування здатності до рефлексії професійно-філологічної діяльності майбутніх філологів засобами інтерактивних методів навчання / Н. О. Арістова, М. О. Вишневська, К. Б. Кугай // Психолого-педагогічні проблеми вищої і середньої освіти в умовах сучасних викликів: теорія і практика = Psychological and pedagogical problems of higher and secondary education in the conditions of modern challenges: theory and practice : матеріали VІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Харків, 20-21 березня 2024 року. – Харків : Харк. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди, 2024. – C. 410-414.
Короткий огляд (реферат): Автори розглядають питання, пов’язані із застосуванням інтерактивних методів навчання як засобу формування в майбутніх філологів здатності до рефлексії професійно-філологічної діяльності.
The authors reveal the issues concerning the use of interactive teaching methods aimed to develop future philologists’ ability to reflect on professional philological activity.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26517
Faculty: Інститут права та сучасних технологій
Department: Кафедра філології та перекладу (ФП)
Розташовується у зібраннях:Кафедра філології та перекладу (ФП)
Матеріали наукових конференцій та семінарів



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.